Bakaliowy biznes ma się coraz lepiej
Szczyt sezonu jeszcze się nie rozpoczął, ale producenci już rozszerzają ofertę, by walczyć o rynek w nadchodzących miesiącach
A jest o co. Z raportu Nielsen Retail Audit wynika, że sprzedaż bakalii i mas bakaliowych od czerwca 2010 do maja 2011 r. wzrosła o 14 proc., do blisko 600 mln zł.
– Tak dużą dynamikę rynku napędzają wyroby przekąskowe. Bakalie do ciasta są kategorią, która rozwija się stabilnie, ale ten rynek się powoli nasyca. Wzrost wynika głównie z tego,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta