Polacy chcą podróżować, ale płacić jak najmniej
Serwisy grupowe ostro rywalizują o klientów z biurami podróży
Oferty turystyczne, głównie weekendowe, to dla serwisów zakupów grupowych jedna z głównych kategorii sprzedaży. Choć kupujący powinni się liczyć z wieloma utrudnieniami, np. ograniczonym czasem na skorzystanie z oferty, to zainteresowanie jest coraz większe. Powód to ceny, niższe nawet o 50 czy 70 proc. od wyjściowych. Nawet kosztem ewentualnych problemów chętnych na korzystanie z takich promocji nie brakuje. Jednak prawdziwa batalia o klientów z biurami podróży rozegra się o wyjazdy wakacyjne.
Musi być tanio
Serwis Gruper, wicelider tego rynku, podał, że w okresie grudzień 2011 – luty 2012 r. sprzedał...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta