Spór o zakaz reklamy aptek wkrótce się rozstrzygnie
Główny inspektor farmaceutyczny uważa, że programy lojalnościowe, które prowadzą apteki, są zabronione
Wojewódzcy inspektorzy farmaceutyczni prowadzą w całym kraju ok. 450 postępowań administracyjnych w sprawie nieprzestrzegania wobec aptek zakazu reklamy. Od 1 stycznia 2012 r. obowiązuje bowiem ustawa refundacyjna, której przepisy wskazują, że przedsiębiorcy nie mogą stosować żadnych zachęt w sprzedaży leków, czyli upustów, rabatów czy programów lojalnościowych. Jednocześnie ustawa refundacyjna znowelizowała...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta