Browary stawiają na piwa smakowe
Jasne pełne ma coraz więcej konkurentów. W tym sezonie browary chcą wypromować napoje na bazie piwa
Polski rynek piwa, czwarty pod względem wielkości w Europie, zmienia wizerunek. Obok bezkonkurencyjnego przez lata jasnego pełnego, coraz silniejszą pozycję zaczynają zdobywać na nim piwa niszowe, m.in. niepasteryzowane i smakowe.
Grupa Żywiec, wicelider branży, podaje, że w pierwszym kwartale tego roku ich łączna sprzedaż była o 52 proc. wyższa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta