TV rośnie w sieci i komórkach
Najbliższe cztery lata przyniosą szybki wzrost telewizji odbieranej w gadżetach elektronicznych
W Polsce nasycenie płatną telewizją będzie jeszcze w ciągu najbliższych czterech lat powoli rosło – oceniają eksperci z PricewaterhouseCoopers w najnowszym raporcie z prognozami dla rynku mediów i rozrywki. Według firmy wartość polskiego rynku płatnej telewizji – obecnie siódmego w regionie – wzrośnie z 1,8 mld dol. w 2011 r. do 2,4 mld dol. w 2016 r.
Zarówno klientów, jak i wpływów płatnym telewizjom będzie już jednak na nasycającym się rynku przybywało bardzo powoli. Na koniec ubiegłego roku płatną telewizję miało na naszym rynku według PwC prawie 80 proc....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta