Nagroda dla młodych marek
Warta 400 tys. zł kampania reklamowa to główna nagroda w konkursie „Rzeczpospolitej”, który pomaga promować dynamiczne, choć działające dopiero od niedawna, krajowe marki
Kampania reklamowa ufundowana przez bank PKO BP wesprze zwycięską młodą markę w jej rynkowej ekspansji.
O to warte 400 tys. zł wsparcie mogą zawalczyć rodzime brandy konsumenckie utworzone specjalnie na polski rynek, które zadebiutowały po 1 stycznia 2005 roku. Muszą się też wykazać pewnym rynkowym sukcesem – uzyskując co najmniej 20 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2011 roku (albo przez osiem miesięcy 2012 – jeśli pojawiły się na rynku w tym roku).
O wyborze zwycięzcy konkursu zadecyduje w głosowaniu Rada Polskich Marek. W jej skład wchodzą szefowie firm-właścicieli najcenniejszych krajowych marek o uznanej już tradycji: Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego; Andrzej Klesyk, prezes PZU; Tomasz Suchański, dyrektor...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta