Firmy nie biją się o e-dotacje
Rozchwytywane do 2010 roku granty na nowe projekty internetowe są coraz mniej popularne wśród przedsiębiorców, którym bardzo trudno je pozyskać
Potwierdzają to wyniki pierwszego z trzech tegorocznych konkursów o te dotacje ogłoszone przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, która rozdziela te pieniądze. Przy budżecie 134,5 mln zł firmom przyznano jedynie 51,3 mln zł na 111 projektów. To czwarty z rzędu konkurs, w którym nie rozdzielono całej puli. Odkąd w 2010 r. znacznie zaostrzono kryteria, dotacje te są już zbyt trudne do wzięcia dla młodych przedsiębiorców.
Zainteresowanie nimi sukcesywnie maleje. Począwszy od trzeciego naboru w 2009 r., kiedy to złożono rekordowo dużo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta