Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W którą stronę idzie outsourcing

31 sierpnia 2012 | Inteligentna firma

Branża outsourcingowa przyrosła w Polsce w ubiegłym roku dwukrotnie szybciej niż cała nasza gospodarka. To optymistyczne perspektywy. Głównym kryterium i motorem rozwoju pozostaje wciąż chęć cięcia kosztów przez przedsiębiorstwa.

Wysoki poziom rozwoju tego sektora biznesu był możliwy głównie dzięki zagranicznym inwestorom i nowym, wielomilionowym kontraktom realizowanym przez międzynarodowe centra usług biznesowych. Łączna wartość inwestycji w Polsce związanych z outsourcingiem przekroczyła 13 mld zł.

Z outsourcingu korzysta w Polsce 93 proc. dużych i średnich firm – wynika z badania „Dojrzałość outsourcingowa polskich przedsiębiorstw" firmy CWS-boco i Outsourcing Magazine.

Odbiorcy tego typu usług stają się z roku na rok coraz bardziej świadomi i wymagający, co również determinuje rozwój i podwyższanie poziomu.

Widać to na przykład w spółkach call center, które jeszcze kilka lat temu zajmowały się przede wszystkim wykonywaniem i odbieraniem połączeń telefonicznych. Dziś są prawdziwymi centrami kontaktu, które oprócz połączeń telefonicznych obsługują korespondencję tradycyjną i elektroniczną, rozmawiają z konsumentami na czatach, odpowiadają za prawidłowy obieg dokumentów i nierzadko koordynują działania innych partnerów....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9323

Wydanie: 9323

Spis treści
Zamów abonament