Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Modny produkt i znana marka są gwarancją sukcesu

31 sierpnia 2012 | Franczyza
źródło: materiały prasowe

Agnieszka Starzyk, dyrektor handlowa Romet Motors z Arkus & Romet Group, producenta i sprzedawcy jednośladów

Czy państwa firma odczuwa zainteresowanie jednośladami w Polsce?

Tak, w dobie dużych kosztów utrzymania i eksploatacji samochodów jednoślad jest dobrą alternatywą. Ponadto europejska moda na jednoślady i cenowa przystępność tych produktów sprawiły, że skuter czy rower to codzienny widok na polskich drogach.

Czy, idąc za tą modą na jednoślady, dużo firm chce prowadzić sklepy czy stoiska franczyzowe państwa firmy?

Tak, sprawia to, po pierwsze, atrakcyjny rynek na modny produkt, po drugie, dobrze przyjęta w Polsce koncepcja budowania sieci franczyzowych jako sprawdzonego na świecie modelu biznesowego, a po trzecie – co...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9323

Wydanie: 9323

Spis treści
Zamów abonament