Bez wielkiego wkładu też można zarobić
Zgodnie z opiniami ekspertów branży motoryzacyjnej, jak również obecną fazą rozwoju rynku w najbliższych latach spodziewany jest dynamiczny wzrost zainteresowania usługami z tego zakresu.
Według danych Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych najdłużej na rynku motoryzacyjnym istniejące sieci Premio, Point S czy Bosch Car Service nie cieszą się wielką popularnością wśród franczyzobiorców. Powód? Między innymi spore wydatki związane z uruchomieniem działalności. Inny? Konkurencja w tej branży jest ogromna i te sieci zwykle szukają inwestorów, którzy już są związani z motoryzacją
Jednak na rynku działają także systemy bardziej dostępne dla potencjalnego franczyzobiorcy. Jednym z nich jest sieć S Plus, która w Polsce liczy ponad 20 punktów. Salony specjalizują się w naprawach typu smart i auto detailing, czyli np. likwidacji drobnych wgnieceń i zarysowań, naprawianiu tapicerki i szyb, czyszczeniu trudnych do usunięcia zabrudzeń czy lakierowaniu typu spot (punktowym).
W zeszłym roku otwarto cztery salony tej firmy: na warszawskim Mokotowie, w Olsztynie, Katowicach i Lublinie. W tym roku ma ich powstać około 12.
Firma podkreśla, że najlepiej w sieci radzą sobie osoby, które wcześniej pracowały w tej branży, niemniej swoją ofertę proponuje także tym mniej doświadczonym. Aby otworzyć biznes pod marką S Plus, trzeba wydać od 250 do 300...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta