Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Franczyzobiorca powinien być nastawiony na sukces

31 sierpnia 2012 | Franczyza
źródło: materiały prasowe

Błażej Napieralski, wiceprezes zarządu SteamArt sp. z o.o., sieci franczyzowej Mobilnych Myjni Parowych

Kiedy na polskim rynku pojawiły się myjnie parowe z logo SteamArt i ile jest ich dzisiaj?

Pierwsza myjnia parowa z naszym logo pojawiła się pod koniec 2009 roku, natomiast pierwsze jednostki franczyzowe wyjechały na polskie drogi w lipcu 2010 roku. Do dziś uruchomiliśmy 96 mobilnych myjni parowych z logo SteamArt.

Dlaczego firma zdecydowała się na tworzenie myjni franczyzowych?

Od początku budowaliśmy firmę z zamiarem stworzenia systemu franczyzowego z prawdziwego zdarzenia, skupiającego mobilne myjnie parowe. W pierwszym roku działalności, przed oficjalnym uruchomieniem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9323

Wydanie: 9323

Spis treści
Zamów abonament