Maleje sprzedaż soków, zyskuje woda
W tym roku na polskim rynku napojów rekordu raczej nie będzie. Od stycznia do lipca kupiliśmy ich tylko o 1,5 proc. więcej niż przed rokiem
– Ten rok nie będzie należał do szczególnie udanych na polskim rynku wody. Spodziewaliśmy się, że sprzedaż będzie wyższa – mówi Paweł Zieliński, współwłaściciel spółki GFT Goldfruct produkującej Kingę Pienińską.
Wprawdzie, jak policzyła firma badawcza Nielsen, tylko w lipcu sprzedaż wody butelkowanej – najchętniej kupowanego napoju bezalkoholowego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta