Sezon na gotówkę
Banki liczą na wzrost sprzedaży drobnych pożyczek
Monika Krześniak
Banki reklamują kredyty gotówkowe, bo przełom wakacji i początek roku szkolnego to okres wzmożonego zapotrzebowania na drobne pożyczki. Szeroko zakrojone kampanie promujące ten produkt prowadzą m.in. ING Bank Śląski, Credit Agricole i BPH. Za kilka dni wystartuje kampania PKO BP.
– Kredyty gotówkowe cieszą się dużym powodzeniem, zwłaszcza w okresach sprzyjających większym wydatkom, a do takich niewątpliwie należą koniec lata i początek jesieni. Uczniowie wracają do szkoły, rodzice kupują im podręczniki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta