CZD Gold
Jedna afera goni drugą, jedna piramida finansowa inną. Ledwie zdążyliśmy się oswoić z faktem, że firma Amber Gold nie może się doliczyć 200 mln zł wziętych od klientów – a tu mamy meldunek o kolejnych 200 mln zł wyciągniętych od kolejnych naiwnych.
Na tym zresztą podobieństwa obu spraw się nie kończą. U gdańskich magików od złota w grę wchodził starannie kreowany marketingowo wizerunek bogactwa, solidności i pewności zysków. A w sprawie obecnej – też nie byle jaki wizerunek, bo zdobywany latami pracy wizerunek Szpitala-Pomnika Centrum Zdrowia Dziecka, jednej z najlepszych i najsłynniejszych placówek medycznych kraju. Podobieństwo obu historii idzie dalej. Kiedy padł Amber Gold, jego szef zaraz wystąpił w mediach z tezą, że firmie celowo szkodzą tajne służby po to, by zlikwidować konkurencję dla PLL LOT. Kiedy na wierzch wyszły...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta