Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Codzienne zakupy w sieci

14 września 2012 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Klientów przyciągają głównie niskie ceny
źródło: Rzeczpospolita
Klientów przyciągają głównie niskie ceny

Aż 77 proc. Polaków kupujących w Internecie przynajmniej raz nabyło w ten sposób artykuły codziennego użytku, jak woda, pieczywo, kosmetyki

Nieco zaskakujące wyniki przynosi badanie firmy ARC Rynek i Opinia, do którego dotarła „Rz". – Zdecydowana większość internautów przyznała, że chociaż raz dokonała zakupu produktów codziennego użytku przez Internet, a regularnie dokonuje ich co piąty – mówi Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia. – Nie oznacza to jednak, że wszyscy są klientami internetowych sklepów spożywczych. Należy pamiętać, że zakupy codziennego użytku to też artykuły chemiczne i kosmetyki oraz alkohole – dodaje.

Sieć przyciąga

Mimo tych zastrzeżeń widać, że Polacy coraz częściej przekonują się do kupowania w sieci. Poza kategoriami...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9335

Wydanie: 9335

Spis treści

Moje Podróże

Zamów abonament