Codzienne zakupy w sieci
Aż 77 proc. Polaków kupujących w Internecie przynajmniej raz nabyło w ten sposób artykuły codziennego użytku, jak woda, pieczywo, kosmetyki
Nieco zaskakujące wyniki przynosi badanie firmy ARC Rynek i Opinia, do którego dotarła „Rz". – Zdecydowana większość internautów przyznała, że chociaż raz dokonała zakupu produktów codziennego użytku przez Internet, a regularnie dokonuje ich co piąty – mówi Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia. – Nie oznacza to jednak, że wszyscy są klientami internetowych sklepów spożywczych. Należy pamiętać, że zakupy codziennego użytku to też artykuły chemiczne i kosmetyki oraz alkohole – dodaje.
Sieć przyciąga
Mimo tych zastrzeżeń widać, że Polacy coraz częściej przekonują się do kupowania w sieci. Poza kategoriami...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta