Bez boomu na rynku piw regionalnych
Hamuje tempo, w jakim rośnie sprzedaż lokalnych warzelni. W 2013 r. może wzrosnąć o kilka procent, ale są firmy, które liczą na lepszy wynik.
Lubelski browar Perła ogłosił w czwartek, że w najbliższym czasie zatrudni kilkadziesiąt osób. Ma to związek z planowanym rozwojem sprzedaży. Będzie on zasługą już nie tylko marek Perły, ale także reaktywowanego przez lubelską firmę browaru w Zwierzyńcu.
Firma nie zdradza na razie, kiedy na rynku pojawią się pierwsze piwa ze zwierzynieckiego zakładu. - Chcemy uruchomić produkcje w Zwierzyńcu jak najszybciej - zapewnia Judyta Wieczorkiewicz, reprezentująca Perłę.
Większa niż założona w umowie ma być także produkcja piwa w Zwierzyńcu. Ustalone minimum to 10...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta