Carlsberg skorzystał na Euro 2012
O niemal 15 proc. urosła w 2012 roku sprzedaż piw duńskiego koncernu w Polsce. To zasługa lokalnych trunków oraz sponsorowania mistrzostw Europy w piłce nożnej.
Tempo, w jakim rosła w ubiegłym roku sprzedaż piw trzeciego gracza branży piwne, było niemal trzy razy szybsze od średniej rynkowej. Szacuje się, że w 2012 r. browary zwiększyły sprzedaż o ok. 5 proc., do 37,8 mln hektolitrów, najwięcej w historii.
W opublikowanym w poniedziałek podsumowaniu 2012 r. wywodząca się z Danii grupa Carlsberg wyjaśnia, że tak duży wzrost sprzedaży piwa w Polsce jest zasługą lokalnych marek:...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta