Zainwestujemy w Polsce
Liczymy na zyski z naziemnej telewizji cyfrowej, także w Polsce – mówi wiceszef rady dyrektorów w Discovery Networks International.
Nie martwi pana to, że ludzie uciekają od tradycyjnej telewizji do Internetu? Ta migracja jest ostatnio bardzo modnym tematem. Nie myślicie o udostępnianiu programów w Internecie, żeby iść z duchem czasu?
Luis Silberwasser: David Zaslav, prezes Discovery, miał rację, kiedy powiedział ostatnio, że z jednej strony rynek rzeczywiście się zmienia, ale jednocześnie z drugiej strony ciągle pozostaje taki sam, bo ludzie wciąż oglądają także linearną telewizję, w tym nasze kanały. Nie widzimy odpływu widowni linearnych stacji, wręcz przeciwnie: ich udziały w rynku rosną. Drugą kwestią jest to, że bardzo istotna jest dla nas współpraca z operatorami telewizji (pochodzi z niej ok. połowa przychodów firmy – red.), w związku z czym nie mamy planów oferowania tych samych treści bezpośrednio widzom. Być może operatorzy będą chcieli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta