Stabilny rozwój to fundament firmy
Bogdan Szewczyk, współwłaściciel, dyrektor generalny Fabryki Mebli Bodzio
Zaledwie dwa miesiące temu firma obchodziła jubileusz 28 lat swojej działalności. To wyjątkowo długi staż, zwłaszcza w branży meblarskiej.
Bogdan Szewczyk: Te niemal 30 lat naszej obecności jako producenta mebli są tak naprawdę historią budowy polskiej, rodzinnej firmy, która za główny cel postawiła sobie wykreowanie marki mogącej być skuteczną konkurencją dla innych. Każdy rok przynosił nie tylko nowe wyzwania, ale przede wszystkim stwarzał coraz lepsze perspektywy rozwoju, które z czasem przełożyły się na wymierne, zauważalne efekty. To, co przez te długie lata charakteryzowało politykę przedsiębiorstwa, określiłbym jako planowanie oparte na pewnej długofalowej wizji, która jednak zawsze była osadzona w realnych możliwościach finansowych firmy. Tak mocne ugruntowanie marki Bodzio na polskim rynku to głównie wynik wieloletniej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta