Trendy rządzą sieciami
Dominacja treści wideo to najważniejsza tendencja, której sprostać chcą operatorzy.
O trendach na telekomunikacyjnym rynku można mówić przynajmniej z kilku perspektyw. Zaczynając od potrzeb klienta (konsumenta i przedsiębiorcy), przez produkty stanowiące na nie odpowiedź, możliwości i bariery technologiczne czy – wreszcie – z perspektywy firmy telekomunikacyjnej: dostawcy urządzeń końcowych czy operatora usytuowanego między konkurentami, prawodawcą, regulatorem a konsumentem.
Wideo zaleje sieci
Firmy działające w branży telekomunikacyjnej identyfikują kilka głównych potrzeb klientów, które następnie decydują o poczynaniach firm. Po pierwsze, zarówno klienci indywidualni, jak i firmy chcą dostępu do pełnej oferty usług wysokiej jakości. To sprawia, że operatorzy, których domeną była komunikacja, teraz gremialnie stawiają na pakietyzację usług telefonii, dostępu do Internetu i telewizji oraz inwestują w swoje sieci.
Po drugie, konsumenci chcą mieć dostęp do wykupionych usług zawsze przy sobie. – Chcą nie tylko korzystać z tradycyjnych mediów, ale mieć dostęp do swoich znajomych, informacji czy rozrywki non stop, niezależnie od miejsca, w którym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta