Lojalność zawsze w cenie
W ramach projektu „Klient zobowiązuje" rozpoczynamy prezentowanie zgłoszeń. Pierwsze nadeszło od grupy DBK.
Programy lojalnościowe już wielokrotnie skazywane były na zupełne zapomnienie, a z perspektywy firm miały jedynie generować dodatkowe koszty. Jednak ich popularność nie słabnie.
Z badania ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na zlecenie Sodexo wynika, że 47 proc. małych i średnich polskich przedsiębiorstw realizuje programy lojalnościowe skierowane do partnerów biznesowych. W tego typu projektach wykorzystują najczęściej upusty i rabaty, wymienione przez 61 proc. ankietowanych. 52 proc. podało nagrody rzeczowe, a 25 proc. kupony.
Nagrody za punkty
Choć w skali całego rynku zdecydowanie najpopularniejsze są programy lojalnościowe prowadzone przez największe sieci sklepów spożywczych czy koncerny paliwowe, to okazuje się, że z ciekawym projektem można przebić się także w bardziej niszowych branżach. Dlatego w ramach konkursu „Klient zobowiązuje" prezentujemy właśnie zgłoszenie Grupy DBK.
Tworzy ją kilka spółek, które...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta