Wartość futbolu rośnie
Ekstraklasa SA planuje otwarcie własnego kanału telewizyjnego. Legia Warszawa zarabia najwięcej.
Gonimy Europę. Coraz więcej ludzi chce oglądać mecze na stadionach, rośnie też oglądalność transmisji w telewizji. Ekstraklasa SA zwiera szyki, by pod koniec obowiązujących dziś kontraktów być gotową na uruchomienie własnego kanału. Podobno nie będzie to straszak na stacje telewizyjne, raczej zaproszenie do współpracy, ale za dużo większe pieniądze niż dotychczas.
– Jak wynika z badań Millward Brown na zlecenie Ekstraklasy SA, ponad 10 milionów dorosłych Polaków deklaruje zainteresowanie rozgrywkami ekstraklasy, a ponad 4 miliony przyznaje, że ogląda w telewizji przynajmniej jeden mecz co dwie kolejki. Wartość naszej marki wzrasta, co w kolejnych latach powinno się przełożyć na większe przychody z tytułu praw medialnych i marketingowych – mówi Bogusław Biszof, prezes Ekstraklasy.
Nowy zarząd dostał w spadku spore długi, głównie w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta