Ważne narzędzie biznesowe
Jak pokazują dane statystyczne polskiego rynku targowego za poprzedni rok, pomimo pogarszającej się sytuacji gospodarczej, targi w Polsce pozostały dla przedsiębiorców ważnym instrumentem komunikacji biznesowej. Targi pozostają najważniejszą platformą komunikacji marketingowej.
Zainteresowanie udziałem w targach nie maleje, ponieważ z roku na rok poprawia się ich jakość. Wystawcy i zwiedzający na targach korzystają z nowoczesnej infrastruktury dynamicznie rozwijających się, modernizowanych i nowo budowanych centrów targowych. Tylko w 2012 roku przyrost dostępnej powierzchni ekspozycyjnej dotyczył czterech ośrodków targowych zarządzanych przez członków Polskiej Izby Przemysłu Targowego i wyniósł 43 200 mkw. Poprawa jakości obiektów targowych i jakości usług świadczonych dla wystawców i zwiedzających przez organizatorów targów i inne firmy specjalizujące się w usługach projektowania, wyposażania i budowy stoisk na targach jest warunkiem niezbędnym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta