Światowe promocje polskich firm
Nasi eksporterzy z rosnącym rozmachem walczą o zagraniczne rynki. Przybywa firm, które budują swe marki poprzez sponsoring i kampanie reklamowe.
Anita Błaszczak
W nocy z czwartku na piątek polskiego czasu do studia polskiej firmy kosmetycznej Inglot w Chelsea Market na Manhattanie zaproszono artystów i producentów z Broadwayu, przedstawicieli świata mody, dyplomatów i dziennikarzy. Okazją była oficjalna prezentacja kolekcji kosmetyków inspirowanej głośnym musicalem „Pippin", nagrodzonym trzema nagrodami Tony.
Specjalna linia Inglot & Pippin – m.in. cienie do powiek, szminki i rozświetlacze do twarzy i ciała – jest efektem współpracy przemyskiej firmy z wizażystami i charakteryzatorami sztuki. To oni wybrali produkty do kolekcji.
Jak wyjaśnia rzeczniczka Inglota, Ewa Bober, spółka jest oficjalnym sponsorem makijażowym musicalu. To debiut przemyskiej firmy na Broadwayu, ale nie pierwsze doświadczenie w podobnych przedsięwzięciach. Rodzinna firma Inglot przez kilka lat była sponsorem makijażu na nowojorskim Fashion Week (jego kosmetykami malowano uczestniczące w pokazach modelki), a przed dwoma laty wspierała swą markę jako partner w trasie koncertowej popularnej piosenkarki Britney Spears.
Jak dodaje Ewa Bober, kolekcja Inglot & Pippin będzie też reklamowana na cyfrowym billboardzie firmy przy nowojorskim Times Square. Przemyska spółka, która od ośmiu lat buduje globalną markę (ma już ponad 420 firmowych sklepów w 51 krajach) uruchomiła tam w 2009 r. swój pierwszy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta