Liczy się profesjonalizm
Na co stawiać | Każdy uczestnik targów lub sympozjum musi być traktowany w szczególny sposób. Przypadkowość nie wchodzi w grę.
Nawet w dzisiejszym spowolnieniu gospodarczym targi są najważniejszym miejscem komunikacji biznesowej. To w trakcie ich trwania z jednej strony można poznać nowe produkty lub technologie, jak i nawiązać kontakty biznesowe. Wolniej pędząca gospodarka powoduje jednak, że liczba uczestników dużych imprez wystawienniczych spada.
Co zrobić, aby targi były nadal atrakcyjne dla wystawców i klientów? – Musimy poprawiać infrastrukturę i jakość świadczonych usług. Nowoczesne targi to nie tylko ekspozycje, ale także wiele imprez towarzyszących, wśród nich najważniejszą rolę odgrywają sympozja i konferencje, z udziałem ekspertów – uważa Paweł Kamiński, który często uczestniczy w targach kosmetycznych.
– Oczekiwania wystawców i zwiedzających co do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta