Jaka przyszłość czeka wytwórnie płytowe?
Firmy muszą pogodzić się z tym, że nie ma już jednego rodzaju odbiorcy, a rynek będzie coraz bardziej podzielony.
Oto cytat, który możecie wykorzystać podczas swojego następnego publicznego wystąpienia: – Robię w branży technologicznej już tak długo, że pamiętam czasy, w których woda była za darmo, a za muzykę trzeba było płacić.
Na ostatniej imprezie Tech Cafe zorganizowanej przez „The Wall Street Journal" w technologicznym centrum brytyjskiej stolicy, prominentni przedstawiciele branży muzycznej – od Nicka Masona, perkusisty legendarnej grupy Pink Floyd, przez szefów francuskiego serwisu streamingowego Deezer, założycieli strony dla fanów muzyki na żywo Songkick.com, po menedżerów wytwórni płytowej Sony Music Entertainment U.K. Ltd – rozmawiali o przyszłości muzycznego biznesu.
Przedwczesne nekrologi
Eksperci od nowych technologii niczego tak nie lubią, jak uśmiercać kolejne branże. Teatr, radio, kino, telewizja, nawet sam Internet, mogły już dawno przeczytać swoje przedwczesne nekrologi. Wytwórnie płytowe jako kolejne mogą odpowiedzieć słynnym cytatem z Marka Twaina,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta