Piąty Stadion z Grand Prix Effie
Jury przyznało dwa razy więcej złotych statuetek dla najskuteczniejszych kampanii niż przed rokiem.
Nagrody dla najefektywniejszych kampanii reklamowych ubiegłego roku rozdano wczoraj w Teatrze Wielkim w Warszawie.
Agencje reklamowe, reklamodawcy i domy mediowe zebrały w tym roku okazalsze żniwo niż przed rokiem, kiedy jury zrezygnowało z przyznania Grand Prix, a złotem nagrodzono tylko trzy kampanie reklamowe. W tym roku oprócz Grand Prix jurorzy przyznali sześć złotych nagród, 13 srebrnych i 19 brązowych.
– Poziom zgłoszonych w tym roku kampanii był bardzo wysoki. Pokazuje to liczba przyznanych Złotych Effie i przede wszystkim – nagrody Grand Prix. Tak wielkie emocje towarzyszące gali były spotęgowane faktem, że jurorzy nie mieli wątpliwości, że w tym roku zostanie przyznana Grand Prix –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta