Internet podgryza wideo, kina i książki
Coraz lepiej dostępny szybki Internet i rosnąca popularność urządzeń umożliwiających dostęp do niego zmieniły rynek wideo w Polsce. Kolejne rynki do zmiany to książki i prasa.
Resort kultury zamówił dwa badania, które mają pokazać, jakie zmiany powoduje na rynku wideo i wydawniczym upowszechniające się korzystanie z sieci. – Nasza główna obserwacja to spadek widowni kinowej przy równoczesnym wzroście widowni materiałów audiowizualnych w Internecie – mówił Przemysław Kasza z firmy TOMO Group, która na zlecenie resortu, Media Desk Polska oraz Stowarzyszenia Filmowców Polskich (SFP) ZAPA pod koniec ubiegłego roku przebadała ponad 2 tys. internautów. Pytano ich, co i jak oglądają w sieci i poza nią. Z badania wynika, że już ponad połowa internautów (55 proc.)...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta