Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Walka o klienta nie za każdą cenę

20 lutego 2014 | Ekonomia i Rozwój | Piotr Mazurkiewicz

Nie tylko handel, ale również telekomunikacja, motoryzacja, ubezpieczenia, linie lotnicze i wiele innych branż to pola nieustannych wojen cenowych.

– Polscy konsumenci są niezwykle wrażliwi na koszty. Cena ma kapitalny wpływ na ich wybory, więc dla firm jest to pole ostrej konkurencji. W efekcie w naszym kraju wyjątkowo dużo przedsiębiorstw odczuwa presję cenową. Z badania przeprowadzonego przez firmę Simon Kucher wynika, że presja ta dotyka 93 proc. polskich firm. To najwyższy odsetek w 20 krajach, które zostały objęte analizą –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9769

Wydanie: 9769

Spis treści

Media planet

Zamów abonament