Walka o klienta nie za każdą cenę
Nie tylko handel, ale również telekomunikacja, motoryzacja, ubezpieczenia, linie lotnicze i wiele innych branż to pola nieustannych wojen cenowych.
– Polscy konsumenci są niezwykle wrażliwi na koszty. Cena ma kapitalny wpływ na ich wybory, więc dla firm jest to pole ostrej konkurencji. W efekcie w naszym kraju wyjątkowo dużo przedsiębiorstw odczuwa presję cenową. Z badania przeprowadzonego przez firmę Simon Kucher wynika, że presja ta dotyka 93 proc. polskich firm. To najwyższy odsetek w 20 krajach, które zostały objęte analizą –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta