Wilbo toczy bój o udziały rynkowe
Przemysł spożywczy. Właściciel marki Neptun w ostatnich latach stracił sporo kontraktów. Teraz musi odbudować rynek. Czy mu się uda?
– Ten rok dla Wilbo będzie lepszy od ubiegłego. Zakładamy wypracowanie zysku netto w całym 2014 r. oraz znaczące zwiększenie sprzedaży, zarówno tej krajowej, jak i zagranicznej – zapowiada Bożena Serzycka, szefowa Wilbo. Firma stawia również na rynki wschodnie. – Chociaż wydarzenia z ostatnich tygodni pokazują, że współpraca z tymi rynkami może być mocno zachwiana – przyznaje Serzycka.
Wilbo musi odbudować...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta