Promocja musi dotyczyć działalności świadczeniodawcy
Spółka, która zorganizowała dla sprzedawców akcję motywacyjną z kuponami premiowymi, ma obowiązek wystawić im informacje PIT-8C.
Spółka zajmuje się działalnością handlową, a w szczególności sprzedażą materaców i poduszek jednej marki. We wniosku o interpretację wyjaśniła, że w celu wypromowania swojej firmy jako nowego podmiotu na rynku oraz promocji oferowanych produktów zorganizowała akcję „Najlepsi sprzedawcy". Promocja ta była skierowana do osób fizycznych zatrudnionych jako sprzedawcy u dystrybutora produktów. Poległa na tym, że sprzedawca, który wziął udział w promocji, mógł otrzymać od wnioskodawcy kupony premiowe. W danej edycji promocji uczestnik mógł otrzymać kupony o łącznej wartości nieprzekraczającej 200 zł. Kupony upoważniały do nabywania towarów i usług w placówkach handlowych, które mają umowy z firmą dystrybuującą je. Sama promocja nie była skierowana do pracowników spółki ani do osób pozostających z nią w stosunku cywilnoprawnym.
Podatniczka uważała, że działania podejmowane przez nią w ramach tej akcji miały charakter promocji i reklamy. W konsekwencji, nieodpłatne świadczenie związane ze skorzystaniem przez uczestnika promocji z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta