Szept jest cenny
A w zasadzie reklama szeptana. Okazuje się, że wartość naszych decyzji zakupowych opartych na rekomendacjach innych osób sięga aż 24 mld zł rocznie. Szkoda, że wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie z tego sprawy i oszczędza na jakości obsługi klienta. Mam jednak nadzieję, że teraz będzie tylko lepiej.
Powiedzenie „klient nasz pan" znają chyba wszyscy. Wiem, że przesada jest niezdrowa i nie ma sensu rozwijanie czerwonego dywanu przed każdym kupującym, ale zadowolony klient, a przede wszystkim dobrze obsłużony, to żywa reklama naszego biznesu. Niestety, często jakość...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta