Zielona herbata płynie pod prąd
Healthy Connections chce uczynić z Soti Natural międzynarodową markę. W sfinansowaniu zagranicznej ekspansji może jej pomóc inwestor.
BeaTa Drewnowska
Na pierwszy rzut Soti Natural niewiele różni się od masowych napojów ice tea, zwanych w naszym kraju mrożoną herbatą. Tak jak one sprzedawana jest w plastikowych butelkach. Na tym jednak podobieństwa się kończą. Soti Natural to naturalna zielona herbata, przyrządzana i rozlewana do butelek w taki sposób, aby zachować jej wszystkie właściwości. Nie ma w niej cukru, barwników ani konserwantów.
– Soti Natural jest pierwszym produktem tego typu nie tylko w Polsce, ale też na świecie – mówi Monika Kowal, szefowa Healthy Connections Poland, twórca i właścicielka marki Soti Natural. – Widzimy więc szansę na to, aby wypromować ją za granicą.
Od sklepów po kluby fitness
W tym roku Soti Natural ma pojawić się na pierwszych pięciu rynkach poza Polską. Na celowniku Healthy Connections Poland jest m.in. Skandynawia, gdzie konsumenci są otwarci na nowe produkty. – Chcielibyśmy także zaistnieć z naszą marką w Japonii i Chinach – twierdzi Monika Kowal. – Debiut na kolejnych pięciu rynkach planujemy w 2016 r.
W...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta