E-sklepy nie lubią obniżać cen
Aż 58 proc. firm handlujących w internecie nie organizuje zimowych przecen – wynika z ankiety porównywarki Ceneo.pl. Próbują przyciągnąć klientów innymi sposobami.
Posezonowe wyprzedaże to jeden z rytuałów na rynku handlowym. Te zimowe zazwyczaj rozpoczynają się zaraz po Bożym Narodzeniu, ale ich prawdziwa kulminacja to styczeń.
Okazuje się jednak, że nie wszędzie. Z ankiety serwisu Ceneo wynika bowiem, że tylko 42 proc. e-sklepów organizuje takie akcje.
– W handlu sezon wyprzedaży jest naturalnym przedłużeniem świątecznego boomu zakupowego. Szczególnie sklepy z branży modowej czy wnętrzarskiej, gdzie asortyment jest sezonowy, zależny od kolekcji i trendów, zaczynają wprowadzać obniżone ceny już na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta