Odzieżowe firmy liczą na obniżkę czynszów
Przy okazji powiększania sklepów firmy obuwnicze i odzieżowe starają się uzyskać lepsze warunki wynajmu.
Dobra koniunktura gospodarcza, spadek bezrobocia i wzrost realnych wynagrodzeń powodują, że w ostatnich miesiącach Polacy chętnie kupowali odzież i obuwie, a firmy z branży starają się to wykorzystać.
Kilkanaście sklepów w tym roku chce otworzyć Monnari. Firma specjalizująca się w odzieży damskiej chce zwiększyć powierzchnię o 3–4 tys. mkw. (na koniec 2014 r. miała 129 salonów o powierzchni 21,2 tys. mkw.). Ale nie chodzi tylko o otwarcia. Łódzka firma planuje też zwiększanie powierzchni istniejących salonów.
– W tym roku kończy nam się 19 umów najmu, a w przyszłym 20. W zdecydowanej większości ulokowane tam salony oceniamy dobrze i chcielibyśmy powiększyć ich metraż, aby kolekcje mogły być prezentowane w całej okazałości, a nasza propozycja asortymentowa jest rzeczywiście szeroka. Metraż salonu w granicach 200–300 mkw. w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta