Jak firmy pomagają rosnąć innym firmom
Nowa twarz społecznej odpowiedzialność biznesu to wspieranie młodych, początkujących przedsiębiorców.
CSR, czyli społeczna odpowiedzialność biznesu, powoli toruje sobie drogę w świadomości polskich przedsiębiorców. Ale pojawia się coraz więcej ciekawych pomysłów i idei. W 2014 r. 142 firmy zgłosiły już 420 nowych, wcześniej niepublikowanych praktyk – wynika z raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2014" przygotowanego przez FOB.
Wśród tych nowych praktyk szczególnie interesujące wydają się te dotyczące wspierania przedsiębiorczości, głównie wśród młodych osób. I nie chodzi tu o anioły biznesu czy fundusze venture capital, które na co dzień inwestują w start-upy, tylko dodatkową działalność firm, które zajmują się zupełnie czymś innym.
Jak to wygląda w praktyce? Warto poznać przykłady. Firma Y-Consulting uruchomiała w zeszłym roku specjalny...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta