Stolica Wielkopolski w promocji na majówkę
W tym roku już po raz ósmy odbyła się akcja „Poznań za pół ceny”. Pionierski pomysł doczekał się naśladowców w wielu miastach nie tylko w Polsce.
Tłumy turystów, mieszkańców okolicznych miejscowości oraz poznaniaków ciekawych swojego miasta skorzystały z promocyjnych ofert oraz darmowych atrakcji podczas tegorocznej akcji „Poznań za pół ceny". Na oficjalne podsumowanie tego, co wydarzyło się 2 i 3 maja, trzeba jeszcze poczekać. Jednak już poprzednie edycje udowodniły, że akcja jest sukcesem.
Jakość ma znaczenie
W 2014 r. jej uczestnicy skorzystali 80 tys. razy z promocyjnych ofert, wydając przy tym 2,3 mln zł – wynika z raportu Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. – O sukcesie naszego pomysłu świadczy fakt, że w Polsce naśladuje go już ponad 30 miast – mówi Jan Mazurczak, prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej (PLOT). – Podobną akcję wprowadził u siebie także Lwów.
W tym roku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta