Demokratyzujemy marketing
Ciaran Quilty, Jakub Turowski | Wideo to szansa dla małych firm – mówią menedżerowie Facebooka.
Rz: Jakim narzędziem może być Facebook dla małego i średniego biznesu?
Ciaran Quilty: Wyobraźmy sobie mały warszawski sklep z T-shirtami. Otóż jego klienci mieszkają nie tylko na pobliskim osiedlu czy w jednej dzielnicy, ale znajdują się na całym świecie. Facebook umożliwia dotarcie do 1,44 miliarda ludzi na całym globie, w tym do ponad 13 milionów w Polsce.
Właśnie: „umożliwia". Pod warunkiem, że ci ludzie jakoś zainteresują się ofertą MSP na Facebooku.
C.Q.: Na świecie ponad 40 milionów małych i średnich firm wykorzystuje strony na Facebooku do promowania swej działalności. A w Polsce 84 proc. użytkowników Facebooka jest połączonych ze stroną należąca do małej lub średniej firmy. Dlatego widzimy tu spory potencjał do działania. Dajemy naprawdę duże możliwości, czasami wcale nie takie oczywiste. Podam przykład firmy produkującej okulary słoneczne. Ten rynek na świecie jest podzielony między dużych, markowych graczy. Ale nie znaczy to, że małe firmy nie mają szans. Jedna z nich zaczynała właściwie od...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta