Słaby listopad dla LPP i CCC
Ubiegły miesiąc nie przyniósł oczekiwanej poprawy sprzedaży odzieżowej i obuwniczej firmy.
Maciej Rudke
Po słabych wrześniu i październiku LPP i CCC nie mogą zaliczyć do udanych także listopada. Sprzedaż największych detalistów w branży odzieżowej i obuwniczej w Polsce wzrosła poniżej oczekiwań.
Obawy o zapasy
W listopadzie, najważniejszym dla siebie miesiącu w roku, CCC miało 217 mln zł przychodów, o 6,5 proc. więcej niż rok temu. – Wynik oceniam jako słaby. Moim zdaniem osiągnięcie w tym roku 2,4 mld zł przychodów jest ambitnym celem. Według prognoz pogody jedna czwarta grudnia ma być ciepła, a dodatkowo miesiąc ten, jeśli chodzi o sprzedaż, jest krótszy ze względu na święta – mówi Sylwia Jaśkiewicz, analityk DM BOŚ.
Warto przypomnieć, że w połowie listopada zarząd CCC obniżył...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta