Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Targi jak randka. Obie strony mogą się poznać

18 grudnia 2015 | Out Of Office

Targi czy kongresy 
to świetna okazja 
do bezpośredniej rozmowy 
z kontrahentami czy klientami. Dlatego warto na nich bywać 
i zapraszać innych.

Niezależnie od branży, w jakiej działa firma, takie imprezy są potrzebne. – Targi i kongresy dają szansę na rozmowy z obecnymi i potencjalnymi klientami, na spotkanie z innymi kontrahentami, wprowadzenie na rynek i wypromowanie nowych produktów i usług – tłumaczy Łukasz Wojciechowski, którego firma organizuje targi i szkolenia dla branży IT. Zauważa on, że właśnie na targach można bezpośrednio poznać opinie odbiorców na temat marki, budować wizerunek firmy, profesjonalnie zaprezentować produkty czy usług.

– Targi to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10324

Wydanie: 10324

Spis treści
Zamów abonament