Targi jak randka. Obie strony mogą się poznać
Targi czy kongresy to świetna okazja do bezpośredniej rozmowy z kontrahentami czy klientami. Dlatego warto na nich bywać i zapraszać innych.
Niezależnie od branży, w jakiej działa firma, takie imprezy są potrzebne. – Targi i kongresy dają szansę na rozmowy z obecnymi i potencjalnymi klientami, na spotkanie z innymi kontrahentami, wprowadzenie na rynek i wypromowanie nowych produktów i usług – tłumaczy Łukasz Wojciechowski, którego firma organizuje targi i szkolenia dla branży IT. Zauważa on, że właśnie na targach można bezpośrednio poznać opinie odbiorców na temat marki, budować wizerunek firmy, profesjonalnie zaprezentować produkty czy usług.
– Targi to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta