Mobilizowały nas trudności
Rozmowa | Beata Piotrowska, właściciel firmy Uroda Polska.
Polskie znaczy dobre. Nie wydaje się Pani, że slogany sprzed lat promujące polskie produkty nieco straciły na aktualności? Polskie, czyli doskonałe bardziej pasuje do obrazu polskiego wyrobu. Jakie jest miejsce polskich produktów kosmetycznych w starciu z silną konkurencją produktów zagranicznych na lokalnym rynku?
Beata Piotrowska: Pomimo silnej konkurencji ze strony światowych marek, pozycja polskich producentów kosmetycznych na rynku lokalnym jest bardzo silna. Polacy kupują coraz więcej produktów rodzimego pochodzenia. Ten trend od kilku lat jest bardzo widoczny. Śmiało można powiedzieć, że polskie kosmetyki są naprawdę doskonałe i już dawno dogoniliśmy zagraniczne koncerny w tej dziedzinie. Dodatkowo, to co nas wyróżnia to świeżość naturalnych składników, które nie są przeładowane chemią i sztucznymi konserwantami, produkty coraz bardziej wyspecjalizowane, czyli odpowiadające na potrzeby różnych grup klientów oraz wciąż atrakcyjny stosunek jakości do ceny. W przypadku kosmetyków URODA obserwujemy powrót do korzeni oraz tradycji znanej i cenionej marki. Nasze produkty od lat cieszą się dużą sympatią klientów i spokojnie mogą konkurować z markami zagranicznych producentów.
Jaka jest zatem pozycja polskich produktów kosmetycznych na świecie?
Polskie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta