Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zapach jest jak przymiotnik

21 grudnia 2015 | Ekonomia
Z marketingu zapachowego korzystają powszechnie sklepy i centra handlowe
autor zdjęcia: Jerzy Dudek
źródło: Fotorzepa
Z marketingu zapachowego korzystają powszechnie sklepy i centra handlowe

Przed rynkiem aromamarketingu tłuste lata. Gros sklepów i punktów usługowych jeszcze z niego nie korzysta, 
a już pojawiają się zupełnie nowe jego zastosowania.

magdalena lemańska

Dobrze dobrany zapach na imprezę weselną... utrwali wspomnienia z wydarzenia na dłużej, a w banku sprawi, że przestanie się dłużyć czas.

Dlatego klientami firm z sektora aromamarketingu zaczynają bywać punkty z zupełnie innej półki niż sklepy, restauracje czy galerie handlowe. To np. domy opieki nad starszymi osobami, kasyna, biura, banki, a nawet... zakłady pogrzebowe.

Zapach na święta

Można zamówić specjalną kompozycję zapachową na wesele albo świąteczne spotkanie firmowe. – Aromamarketing na weselach to na razie raczkujący biznes, choć w czasie niedawnych targów ślubnych odwiedziło nas kilkadziesiąt zainteresowanych par. Bardzo dużo obsługujemy teraz natomiast świątecznych wydarzeń. Zapach choinki, goździków i pierników poprawia nastrój spotkań firmowych i biznesowych – mówi Maciej Kmieciak, współzałożyciel firmy AromaCorp i dyrektor sprzedaży działu marketingu zapachowego w Rentokil Initial, która przejęła...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10326

Wydanie: 10326

Spis treści
Zamów abonament