Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zakupy zrób po kawie lub przy okazji

21 grudnia 2015 | Ekonomia | Grażyna Błaszczak

W Warszawie na mieszkańca przypada mniej powierzchni 
w centrach handlowych niż 
w Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście czy Łodzi.

To nie był rok wielkich inwestycji handlowych w stolicy. Od stycznia 2015 r. rynek nowoczesnych powierzchni handlowych w aglomeracji warszawskiej wzbogacił się o ok. 57 tys. mkw. Największym ukończonym projektem była rozbudowa Wola Parku – podaje firma JLL.

Całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Warszawie i okolicach wynosi ok. 1,62 mln mkw. Z tego 69 proc. przypadało na centra handlowe. Jak podkreślają analitycy JLL, poziom nasycenia powierzchnią w centrach handlowych w stolicy sięga 436 mkw. na 1000 mieszkańców. To mniej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10326

Wydanie: 10326

Spis treści
Zamów abonament