Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Co się dzieje, gdy zapis cyfrowy ustępuje przed pędzlem

15 marca 2016 | Kultura | Monika Małkowska
„To, co musiał widzieć codziennie mój tata po powrocie z pracy o piętnastej”, olej, 2016. Prace na płótnie Normana Leto kosztują do 40 tys. zł. A filmy ok. 6 tys. zł
źródło: Fotobank.PL/PGS
„To, co musiał widzieć codziennie mój tata po powrocie z pracy o piętnastej”, olej, 2016. Prace na płótnie Normana Leto kosztują do 40 tys. zł. A filmy ok. 6 tys. zł

W sopockiej Państwowej Galerii Sztuki Norman Leto sumuje swój dorobek malarski.

Nie nazywa się Norman Leto, to pesudonim. Ale jak wygląda Łukasz Banach, lat 35, artysta niezależny i wszechstronny (wideo, film, malarstwo, literatura)? Otóż z daleka przypomina kostkę cukru, a im bliżej się doń podchodzi, tym bardziej płaszczy się i rozmywa...

Taki metaforyczno-prześmiewczy autoportret zaprezentował Leto w Sopocie. Jednak komputerowo wygenerowany filmowy obraz, jak zwykle u tego autora będący mieszanką ironicznego autokomentarza i zjawisk popkultury, to jedynie aneks do najważniejszej części wystawy. Tę zaś stanowi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10395

Wydanie: 10395

Spis treści
Zamów abonament