Coraz więcej optymizmu wśród konsumentów i przedsiębiorców
Sondażowe badania Komisji Europejskiej sugerują, że nastroje nad Wisłą są najlepsze od czterech lat. Inne dane nie do końca te wnioski potwierdzają.
Obliczany przez KE wskaźnik optymizmu (ESI) polskich konsumentów i przedsiębiorców w kwietniu wzrósł do najwyższego od lutego 2011 r. poziomu 101,4 pkt, w porównaniu z 99,8 pkt w marcu. To była już jego czwarta zwyżka z rzędu.
Tym razem szła ona w parze z poprawą nastrojów w strefie euro, gdzie ESI po trzech miesiącach spadków odnotował wzrost do 103,9 pkt, w porównaniu z 103 pkt w marcu....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta