Rynek luksusowy się zapycha
Do Polski wchodzi mniej nowych marek, ale niedługo ma się to zmienić.
Polski rynek towarów luksusowych wciąż jest daleki od standardów zachodnioeuropejskich, a na wejście do naszego kraju nie zdecydowało się wiele firm, zwłaszcza oferujących towary z najwyżej półki, jak Chanel, Hermes, Bulgari.
Od uruchomienia trzy lata temu domu towarowego Vitkac, w którym znalazło się kilkadziesiąt nowych marek z Gucci, Bottega Veneta, Louis Vuitton czy YSL na czele, na rynku dzieje się znacznie mniej. Zmienić to może budynek Ethos przy warszawskim pl. Trzech Krzyży, który aktualnie gruntownie modernizuje firma Kulczyk Silverstein Properties.
Luksus priorytetem
Po nabyciu budynku spółka zapowiadała stworzenie w tym miejscu enklawy marek z najwyższej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta