Play chce być mobilną telewizją kablową
Telekomunikacja | Od piątku już każda sieć komórkowa w kraju oferuje usługi spoza głównego biznesu. urszula Zielińska
Telekomunikacyjnym operatorom stawiającym na pakietyzację usług i nowe produkty, np. energię czy finanse, przybywa konkurent.
P4, operator sieci Play, dołącza na stałe do oferty usługę telewizyjną pod marką Play Now. Nie bez powodu, bo telewizja uważana jest za najlepiej sprzedającą się dodatkową usługę.
– Chcemy sprzedawać klientom coś więcej niż minuty rozmów i internet w ramach abonamentu – mówi Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4 ds. marketingu. – Postrzegajcie nas jak telewizję kablową – dodaje.
Nowa usługa obejmuje na razie kilkadziesiąt różnie spakowanych kanałów (z przyczyn formalnoprawnych nie ma w nich głównych stacji naziemnych), które można oglądać przez internet na maksymalnie trzech urządzeniach jednocześnie.
Część kanałów Play doda do abonamentu każdemu nowemu klientowi, nie podnosząc wysokości miesięcznych opłat wobec już oferowanych. Raz w miesiącu pojawią się filmy z portfolio dystrybutora Monolith Films.
Konrad Księżopolski, analityk Haitong Banku,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta