Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

To był słaby kwartał na rynku handlowym

14 października 2016 | Nieruchomości

Centra handlowe

Jak w skrócie określić to, co się działo w ostatnich trzech miesiącach na rynku centrów handlowych? Marazm. Ograniczona liczba debiutów, niewielkie powierzchnie oddane do użytku, kłopoty niektórych marek – wynika z raportu firmy Colliers International.

W III kwartale 2016 r. w całym kraju do użytku oddano jedynie kilka małych obiektów. Na koniec września w budowie znajdowało się ok. 640 tys. mkw. powierzchni centrów handlowych z planowaną datą otwarcia do końca 2017 roku.

– Liczba debiutów marek w polskich galeriach także była ograniczona. Kilka sieci handlowych podjęło nawet decyzje o zakończeniu działalności na polskim rynku, w tym modowa marka polskiej grupy LPP – Tallinder oraz amerykańska marka gastronomiczna – Dairy Queen. Swoje sklepy zamyka także polska sieć delikatesów Alma – wyliczają analitycy Colliers International.

Co przybyło...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10574

Wydanie: 10574

Spis treści
Zamów abonament