Na zakupach promocje są kluczowe
Tylko 3 proc. konsumentów uważa się za odpornych na tego typu sposoby przyciągania ich do sklepów. Magia okazji cenowych nie słabnie.
Z promocji korzysta zdecydowana większość konsumentów, a aż 44 proc. aktywnie ich szuka – wynika z badania Mobile Institute dla MyShop.mobi, dostawcy aplikacji mobilnej łączącej sklepy z klientami i umożliwiającej poszukiwanie promocji. Ich skuteczność zmienia się w zależności od branży – w przypadku sprzętu elektronicznego korzystają z nich wszyscy ankietowani, w przypadku sprzętu sportowego prawie 90 proc.
Na konsumentów działają różne promocje: w odzieży najwięcej, bo 35 proc. badanych, reaguje na sezonowe wyprzedaże. W przypadku sprzętu elektronicznego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta