Firmy odzieżowe stopniowo zdobywają sieć
Krajowe marki coraz większą część przychodów zawdzięczają e-sklepom. urszula Zielińska
Nie ma na warszawskiej giełdzie polskiej firmy odzieżowej, która w strategii nie miałaby wpisanego rozwoju biznesu w internecie. To powszechny sposób na wyższe przychody i poprawę marży operacyjnej i EBITDA oraz szansa na relatywnie tanie wejście na rynki zagraniczne. Na razie sprzedaż w sieci odpowiada w zależności od marki i asortymentu za 2–17 proc. przychodów.
Próchnik kupuje
W ten trend wpisuje się łódzki Próchnik. Kierowana przez Rafała Bauera spółka chce kupić witrynę e-Lady.pl. Podpisała list intencyjny z jej właścicielką Anną Marynowską. Warunki transakcji mają zostać ustalone do końca lutego.
To zapewne jeden z trzech planowanych przez Próchnika zakupów. W listopadzie podał, że sprzedaż online ma przynieść grupie 20...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta